.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد نماينده ساري از کندی پروژها در مرکز استان
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از طولاني شدن انجام پروژه‌هاي كمربندي شمالي و جنوبي شهر ساري گفت: افتتاح نشدن اين پروژه‌ها باعث افزايش مشكلات مردم مي‌شود. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، سيدحسن شجاعي كياسري، امروز در سخنان پيش از خطبه‌هاي شهرستان ساري اظهار داشت: اگر اين پروژه‌ها

 نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از طولاني شدن انجام پروژه‌هاي كمربندي شمالي و جنوبي شهر ساري گفت: افتتاح نشدن اين پروژه‌ها باعث افزايش مشكلات مردم مي‌شود.  
 
به گزارش شمال نیوز  به نقل از فارس ، سيدحسن شجاعي كياسري، امروز در سخنان پيش از خطبه‌هاي شهرستان ساري اظهار داشت: اگر اين پروژه‌ها به دليل پي‌گيري نكردن مسئولان طولاني شده، بايد فكري اساسي براي آن كرد و اگر بودجه مي‌خواهد، دولت بايد اعتبارات ويژه برايش اختصاص دهد.
وي درباره كمربندي جنوبي ساري افزود: اين كمربندي در ماه‌هاي اخير از حركت و اجرا ايستاد و به شدت با كندي روبه‌رو شد.
شجاعي با اشاره به حل نشدن مشكل زباله در ساري خاطرنشان كرد: اعتراض مردم چهاردانگه ساري به دليل حمل و دفن زباله در اين منطقه پابرجاست و لازم است مسئولان كار بازيافت زباله را در ساري با انتخاب زمين و ساخت كارخانه انجام دهند.
نماينده مردم ساري در مجلس به مشكلات جاده ساري ـ كياسر پرداخت و گفت: اين جاده با طرح قديمي ساخته شده و متناسب با ظرفيت مورد نياز امروز نيست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.